woensdag 12 oktober 2016

Capture your grief - dag 11

Dag 11 - Creative Heartwork

Tijdens onze reis naar de VS vorig jaar, betrapte ik mezelf er geregeld op dat ik op zoek was.
Ik wist niet naar wat.
Maar wist wel dat het iets met Mats* te maken had.
Op een marktje in Portland, OR, viel mijn blik plots op een blauw-grijze gladde ronde steen, gegraveerd met een klein hart in een groter hart.
Wim stond naast me. Ik wist niet wat hij dacht maar ik dacht meteen aan onze kleine jongen.
Ik pakte de steen vast, draaide hem om en mijn adem stokte.
Een stickertje, een blauwe ster.
Die diende om de prijs aan te geven.
Het moet maar lukken.
Ik moest die steen hebben!
Toen ik de steen aan de verkoper overhandigde, keek die mij aan en zei:
' It resembles the heart within a heart, the one you carry with you.'
Hoe kon het ook anders?
Ik kon amper iets gezegd krijgen, betaalde, bedankte hem en liep door.
Ik voelde hem weer even heel dichtbij me.
I carry your heart with me, I carry it in my heart...
I will never stop missing you.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten